Overhode ikke uthvilt

God morgen
Er det en god morgen i dag egentlig?
Joda …skal ikke klage…selv om det kjennes ut som om en ikke har sovet mer enn en time.
Har jo sovet fire.
Og det kjennes på kroppen at det har vært en natt
med lite søvn.
Det er jo så typisk,
at når en skal sove, bør sove, så er det som om kroppen ikke hører
hva hode tenker.

Men det er jo ingenting å gjøre med det,
natten er over og dagen startet.
Eller egentlig ikke helt,
det er bare kroppen min som har startet for lenge siden.
Pakket inn noen julegaver,
satt på en vaskemaskin,
og surret litt rundt.

En ny varm kopp te no,
så kan eg kanskje slenge meg på sofaen og få en times søvn
før det lysner.
En time her og en time der….
tar det eg får eg.

Ha en riktig fin onsdag.

4 kommentarer
    1. Fin dag videre til deg også :))…i natt sov jeg ok, natta før nesten ikke noe…og dagene er litt greiere når man har fått noen timers søvn :))
      Har en vaskemaskin i gang her nå…har bare noen gaver å kjøpe og pakke så det tar jeg om et par uker :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg