Søndagmorgen i kosepysj.

Hei i huset er det bare den yngste og den eldste som har stått opp,
og ene koser seg med barnetv….den andre blogger 🙂
Og for  første gang siden eg var 12-13 vil eg tru….
har eg kledd meg i pysj nå på morningen.

Presterte nemlig å kjøpe pysj i går , eg og en annen blogger faktisk.
Så når ho kommer ned trappen i dag så ser vi nok klesmessig ut som tvillinger 😉
hehe….ja eg skrev klesmessig…..for ellers er det ikke mye tvillingaktig over oss.

Helgen fyker avgårde….
kommer blogginnlegg fra verdens største pepperkakeby senere i dag
Ha en fin søndag 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg