Det koster mer enn penger.

Som nok alle vet så var det “Black Friday” i går,
og som de som har lest bloggen  min vet så har eg angst.

Disse to tingene passer slett ikke sammen som hånd i hanske
tvert imot.
Men selvsagt er det ikke øynene som har angst så eg såg jo tilbud alle steder…
på tv…på pc…i aviser osv. Til og med på mail.
Og en ting eg merket meg var Black Friday tilbud ang.mobiler.

Min mobil er som ei tikkende bombe….den fungerer helt greitt og så plutselig midt i en samtale høres det ut som en tråkker inn i et minelagt katastrofeområde. Da må eg raskt slå mobilen i bordet el lignende, til stor forferdelse for personen i andre enden.
Spesielt pinlig er det når en snakker  med f.eks lege, offentlige kontorer, konger og presidenter 😉 ikke at eg snakker med alle disse men hvem vet ???

Konklusjonen i går ble  : Black Friday og ny mobil hadde vært lurt !
Eg bestiller den via nettet………nei det gikk ikke..
kun en  annen mulighet…..gå på butikken !

Tok med meg den beste støttekontakten min , min datter og kastet meg i det.
Hvor vanskelig kan det være…skal jo bare spørre etter en mobil og betale den…..
bør jo være en smal sak.

Trekk en kølapp….2 foran meg i køen…….
1 foran meg i køen…og på dette tidspunket kommer en annen og vil overta.
Svetten renner….kroppen blir urolig…
pulsen stiger……
Pust rolig sier datteren….. laangt ned i magen.

Min tur !!!
Yess ..de har mobilen…til Black Friday prisen….okei tar den eg.
Litt mer venting….
mobilen må registreres…..
minuttene er lange……eg kaldsvetter…

Okei til kassen…..
dama i kassen sier…..mobil til 4400……nei sier eg…..helt feil pris
“DA må du gå tilbake til den som regsitrerte den” sier dama…..
tilbake i kø….prøv å pust……svetten renner… må vente på tur.
Nei orker ikke…..dama sa sikkert feil….slapp av….pust orntlig no….
tørker svetten i panna…klarer ikke stå her….går tilbake til kassen…
ny dame….hva står egentlig på skjermen….må støtte meg i disken…..
nå svimer eg snart av…..pris 4400…så rabatt….klarer ikke fokusere…
så blir prisen….eg må ut herfra….okei det blir rett pris ja…..svetten
renner langs ryggen….må ut…kvit som et lik…..henger over disken snart…
må ha luft….ta kortet mitt..
klarer ikke mere…betal for meg du….ut ….luft.

Hjem og flater ut på sofaen…..så sliten….helt skutt.

JIPPI….NY mobil !!!!! 🙂

Men ett tilbud og en butikk var mer enn nok “Black Friday ” for denne kroppen.
Det koster mer enn penger.

5 kommentarer
    1. tepausen.blogg.no: Tusen tusen takk. 🙂
      Det vasr en sann glede for eg har hatt så mye skrapelyder på den andre.
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. Så herlig og humoristisk skrevet om det å ha angst, (som i seg selv er bare ræva) og det å ha noe som er så viktig at det er verd å kjenne på alt det forferdelige for å få tak i.
      Godt jobba!!!! Gratulerer med ny mobil. Men først og fremst. Gratulerer med flott utført oppdrag med krevende tilleggsutfordringer på en svart fredag. !!! 😀 Godt takla. 😀
      Ha en flott søndag. 🙂

    3. Tone: Tusen takk. 🙂
      Kjempeglad for å ha fått meg samsung mobil igjen…sååå fornøyd 🙂
      Ja de tilleggsutfordringene kan være pyton , men godt når alt er over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg