You made my day…..

Dagen i dag har vært en slik dag som tapper krefter.
En slik dag der tiden så vidt strekker til….
fra en ting….til neste.

Startet  dagen allerede 04.30 og hadde det rolig frem til 8.
Litt telefoner og så startet galskapen.
09.00 Dekkhuset
10.00 Verksted
10.50 Hente min mor
11.30 Bestilling av pass
11.50 Bank
12.15 Legekontor
12.30 Behandling
13.30 Kjøring til skule
14.00 Plukke opp skuleunger
14.30 Samtale på legevakten
15.00 Kjøre min mor heim
16.00 Kjøre heimatt
16.20 Handle litt
16.40 Heime

Og da bare flatet eg ut på sofaen.
Tom for batteri.
Men istedenfor å sovne ble eg liggende å tenke…
på positive ting som hadde fulgt meg i løpet av dagen.
På gode ord…
et smil….
og hvilken effekt det kan ha.

Tusen takk….
you made my day 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg