Minions strikk !

Minionsfigurene er søte synes eg..
så nå er eg i gang med minions strikk 🙂

I fjor strikket eg nesten alle julegavene og mange av de var store plagg som gensere.
Strikket som en gal hele året og var ferdig med siste julegave julaften om kvelden…..dampet og pakket inn i full fart for så å bli pakket opp igjen like etter . Phhhuuuu.

Kanskje det er derfor det har gått veldig treigt med strikkingen i år, spesielt etter sommeren.
Det eg hadde planlagt i hode mitt som skulle være julegaver i år….det blir nok ikke det.
Gapet nok for høyt nå eg var i planleggingsfasen.

Det som er viktig nå er at eg har lyst til å strikke det eg strikker….ellers blir det ikke ferdig.

Minions luer har eg hatt lyst til å strikke en stund.
Kunne tenkt meg å strikke minst 10 slike nå før jul….til den …og den …og den….
ja der var hode i gang med planlegging av luer 🙂
Fort gjort.

Synes du minionsfigurene er artige ?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg