Timer i drivhuset i dag

Så ble det endelig gjort litt mer i drivhuset.
Det satt veldig langt inne å komme i gang men i morgen melder de at temperaturen skal
krype ned mot null grader og eg har massevis av fuksia som ikke tåler frost,
så no MÅ eg bli ferdig i morgen.

Har isolert den siste veggen, hatt plast på og så kledning.
Hvem sier en trenger kledning? Eg har brukt terrassebord på veggen.
Slutt på den tiden der vegg var vegg og gulv var gulv forresten….
nå bruker folk gulv på veggen også 🙂

Så gjenstår det å tette begge mønene.
Og det er så klønete med den skrå-sagingen, men det blir vel bra til slutt.
En pause med en kopp te gjør godt og resten av årets Cherry tomater smaker godt.

Små biter sages til for å tette drivhuset.
Levende lys er kos, selv når en jobber.

Koselig å holde seg i sør/øst enden når det ser ut som et kaos i nord/vest.
Satser på at eg blir ferdig i morgen….ellers vinner kulden og det godtar eg ikke 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg