Te og terror…

Eg fikk en stor flott tekopp av min eldste datter for noen år siden.
Ho hadde vært i Paris sammen med ei venninne og var så snill at ho kjøpte
koppen med hjem til mammaen sin. 🙂
Kjempeflott kopp med motiver fra Paris.

Eg er veldig glad i den koppen, og redd for at den skal bli knust.
Eg er jo veldig glad i te men bruker koppen
like mye til f.eks gryn eller suppe
fordi det er faktisk plass til 1/2 liter i koppen.

På grunn av sist ukes handlinger i Paris
så tror eg at for fremtiden så vil tekoppen ikke bare minne meg
om min datter og hennes tur til Paris…..men også om terrorhandlingen i Paris 13.11.2015

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg