Hvordan velge ?

Mandagen ble til tirsdag før eg klarte hente meg inn og nå skal eg la natten senke seg og kroppen roe seg litt. Det er noe med at jo mer en stresser jo verre blir det, og sånn ble det litt for meg i kveld.

Etter en lang dag som “støttekontakt ” for min mor kom eg hjem ca 20.30 og var temmelig sliten i hodet for å si det rett ut. Samtidig som man er ledsager , hjelper, datter, kompis, venninne og altmuligmann så går en rundt og tenker på at en skulle vært et annet sted i dag.
En skulle vært og feiret bursdagen til sin eldste sønn.

Og så kan en spørre seg…… prioriterte en rett ved å være “støttekontakt” for sin mor ?
                                     ……. eller burde en vært med og feiret sin sønn ?

Eg har spurt meg selv spørsmålet flere ganger i kveld….. og eg har fått ulike svar hver gang, med ulike begrunnelser.

Men en ting visste eg plutselig helt klinkende klart litt tidligere i kveld……………….. eg visste hvordan min mor hadde valgt.

 

7 kommentarer

Siste innlegg