Liten koselig stund

I kveld skulle eg ha hatt ferdig et prosjekt som ligget på gulvet her….i mange biter.
Det synes eg er pyton, eg blir så irritert på meg selv, for det skulle vært ferdig nå.

Men eg kan røpe så masse som at eg har startet på nytt med alt sammen, for antallet stemte ikke for å lage sirkel…..og dermed ble alt feil
Så eg startet på nytt, med kesam bokser og jobbet meg gjennom del 1, og nesten ferdig med del 2.

Så var eg innpå pcen for å se etter noe, fant det eg såg etter.
Videre inn på mail og kom dermed inn på Twoo fordi der låg en mail om et eller annet ang Twoo.
Twoo er ei datingside som eg aldri har brukt, eg var medlem av sida Netlog for en del år tilbake og når den ble avsluttet ble alle Netlog medlemmene overført til Twoo.
Dette var lenge etter at eg sluttet å bruke Netlog der eg hadde masse  nettvenner.

I kveld ramlet eg da plutselig innom Twoo siden og svarte på et hei der.
En liten koselig prat, veldig kjekt.
Enkelt og uten pes.
Ikke noe stress,
ingen mas.
Bare en koselig liten prat.
Tusen takk.

Det skal ikke så mye til
for å føle
at en prat er koselig.
Så sitter en igjen…og ser på ordene
og så kan en tenke….
du verden kor koselig det øyeblikket var.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg