Dophåve !

Aller først får eg vel si at visst der var noen som ikke forstod overstkriftsordet, så er altså håve striladialekt for hode. Dop er vel et ord folk har hørt.

I dag føler eg meg rett og slett dopet. Det er den lille brune tabletten eg tok i går kveld som tydligvis har gitt med noe voldsomt “hangover” i dag. For eg føler meg helt dopet.
Eg veit jo ikke hvordan en skal føle seg når en doper seg for det har eg aldri gjort, men eg føler at eg føler meg slik mange ser ut i slike tilfelle. Altså veldig sløv.

Kom på behandling i dag og når eg det er min tur kommer jo behandler og åpner døren, sier hei og så visst ho skal ha et ord med kontordamen går eg inn døren , lukker døren, og fortsetter inn på behandlingsrommet.
I dag- i dag bare gikk eg gjennom døren – lot den stå vidåpen – og bare fortsatte.
Flere ganger i løpet av samtalen datt eg ut.
Og fikk til og med opplyst at eg såg ganske sliten og slapp ut. 🙂

Etterpå går eg i banken.
Eg må snakke med en bestemt dame, damen ser meg, nikker, og eg tenker eg må jo sitte i kø for der var mange kunder før meg.
Det minker på køen, nye kommer inn, går i skranken.
Damen trykker på knappen, kunde etter kunde går i skranken. Eg sitter.
Plutselig merker eg damen ser på meg og trekker på skuldrene…..da gikk det et lys opp for meg.
Og eg sier høyt : EG har ikke kølapp. 🙂
Så etter enda 3 kunder ble det faktisk min tur.

Siste “to do” tingen var det eg kaller “tvungen tid blant andre mennesker”
Da var det tid for en Big Bite som eg da skal spise i senteret blant masse mennesker.
For meg er dette trening. Angsttrening.
Kjøpte meg en Big Bite, tenkte på dette det eg nå har skrevet, som et innlegg, tok opp det små kamera fra lommen, tok 2 bilder av Big Bite reklame til innlegget.
Spiser og kjører hjem.

Innlegget er skrevet, kun bildene mangler……åpner kamera……minnebrikken er ikke der.
(Den står i pcen etter innlegget eg postet i dag tidlig)
Ååååååå !!

DOPHÅVE

4 kommentarer
    1. En slik dag kan jeg også ha! Det er helt normalt å ha “dophåvedag” uten å ha tatt noen medisiner i det hele tatt. All har vi mer eller mindre slike dager eller?

    2. Forsiktig med di pillene. Fine bilder. Da har jeg forlatt mine venner på blogg.no
      Ha en fin kveld

    3. Atle Lundhaug: Ja er klar over det. Det blir ytterst få trur eg for eg kan ikke gå rundt slik. Ellers så har eg god erfaring både med angst og medisinering av angst, så eg må ha noe4 som eg kan fungere med. Kan jo ikke gå rundt i svime.
      Godt vi er venner på facebook….da kan eg fortsatt følge deg 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg