Back to the 70s.

Er du en av de som har sett slike tidligere ?????
eller tenker du nå WHAAT..ka i alle dager er det der ?????
Synes du de ser grusomme ut ?
eller er du en av de som sier… WAOOO…..kult ?
Smaken er som baken…delt.

Eg er av de som voks opp med slike, ja eg voks faktisk opp med akkurat disse.
2 stykker over en treseter…..med et stort bilde i midten…joda da er eg tilbake på 1970 tallet.
Eg har hatt min tid med disse lampene,
eg synes kanskje ikke de er så flotte.
Eg ville kanskje ikke hengt dei i min stue.

Men samtidig så kan eg se at på rett plass,
med rette møbler,
så er dei stilige.
Som hos min ene datter, som synes desse er kule,
og var veldig glad da ho fikk de hos sin bestemor.
Så etter mange år i en skuff i en kommode får de et nytt liv,
og lyser opp i en stue.
Og eg synes faktisk de er kule også.

Back to the 70s.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg