En liten brun en

God formiddag.

Sitter her og slapper av med en kopp te, klokke er 11 og eg føler meg stuptrøtt.
Helt utrulig egentlig.
En og en halv time siden eg våknet .
Den nye tabletten eg har fått gjør at eg sover som en stein hele natten igjennom,
visst eg tar en om kvelden.
Og ikke bare natten, men til langt på formiddag.
Men er fortsatt trøtt når eg våkner.

På pakken står det
1 morning, 1 formiddag og 2 om kvelden.
Den doseringen står eg over trur eg.
Da ville eg vært så neddopet at eg sikkert kunne sovet hele døgnet.
Trur eg holder meg til kun en om kvelden eg,
da får eg i alle fall sove godt,
og så ser eg hvordan det går.
Liten som en sukett,
men FOR en virkning,
på en liten brun tablett.

Ikke størrelsen det kommer an på……..
Ha en fin dag der ute 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg