Morrakø :)

God morgen alle sammen 🙂

Startet dagen med en kopp te i telefonkø til lege.

Alle vet at da må en helst ringe på sekundet legekontoret åpner, og selv om en gjør det så er det alltid noen som er før deg i køen. Så gå minuttene i kø, “….stor trafikk….vennligst ikke legg på  så skal vi svare deg så fort det blir ledig…”
Og plutselig er kontordama der, og vips……eg klarte det……klarte få time til min mor.

Dagens gode gjerning trur eg 🙂
Jammen tidlig på dag for gode gjerninger 🙂

Ha en FLOTT mandag

5 kommentarer
    1. Vært i telefonkø jeg også i dagmorges. Flott at du står i kø for andre. Ha en fin dag

    2. Naomi, tepausen,blogg,no:
      Har ikke noe imot kø eg egentlig, eg er ikke den som hisser seg opp pga kø.
      Og eg kom gjennom, fikk time og tjo hei dagen gikk i en fei.
      Ønsker deg en fin kveld

    3. atlelundhaug: Vettu bestille time med mail, det har eg aldri prøvd. Er det slik en kan gjøre når det er akutt time også eller ?
      Fikk time eg, sittende på sengekanten i kø hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg