Føler meg nesten som pilloman…..

God morgen blir vel temmelig feil å si kl 13 en søndag, men sånn ble det her i dag.

Det var så mange filmer på forskjellige kanaler sent i går at eg kom meg veldig sent i seng og sov som en stein til nesten 12. Har ikke bare sovet men har liksom “landet ” en del etter turen også kjenner eg.

Starter dagen med iskaldt vatn fra springen min tappet på flaske fra Polen 🙂

Pleier kjøpe ei flaske vatn til å ha på flyet heim, slik med drikkekork.
De er jo veldig grei å tappe vatn på å ta med seg på tur o.l

Litt mat og en kopp te eller to til frokost og så for tiden en god haug tabletter.
7 til frokost og 2 til kvelden….føler meg som DEN pillomanen for tiden.
Men ikke alle tablettene er av så alvorlig sort da,
er jo faktisk bare de 3 plastikk kapslene som er mot angsten.

Skulle vært en til mot angsten, men eg trur eg bare kan ta den om kvelden for den effekten den hadde i går morgen var temmelig sterk, eg ble jo både svimmel og slet med å holde meg våken.
Og eg kan jo ikke ha slik effekt av en tablett visst eg har tenkt å komme meg ut av hus og evt kjøre bil.

Så da har kroppen fått sin dose mat, drikke og tabletter så da er det å prøve å få en så
fin søndag som mulig.

Ha en fin søndag alle sammen 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg