Englene og eg….

Det er noe med å få beina på bakken igjen…..etter en flytur.
Da er eg vel i mitt rette element igjen liksom, og kroppen får en slags utladning.
Da var eg så sliten at det ble bare rett på sofaen  når eg kom heim og først 4 timer etter våknet eg.

En rask tur på butikken resulterte i at til ukens lørdagskveld blir det servert noe orginalt, noe så orginalt som den orginale grandiosa. Kunne nok hatt lyst på noe annet, men når en ikke vet hva en har lyst på og ikke har lyst til å lage noe heller…… da blir det litt sånn…mat er mat.

Det er stille i heimen, men kattene er glade for at eg er heime igjen, og de har inntatt sine faste plasser  salongen for å si det slik. Det vil si at i en buesofa kan eg ikke ligge for der ligger det 2 katter, en litt innpå den korte delen og en litt innpå den lange delen. Og i stolen ligger den tredje katten.
Så da kan eg velge meg plasser innimellom liksom 😉
Neida, det er nok eg som er sjef, ikke kattene.

Levende lys er tent,
lys som skinner opp englene som står rundt omkring.
Kjenner på følelsen av det er litt tomt her,
men vi får prøve å kose oss kattene, englene og eg.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg