God frokost på Hotel Vrest

Da har eg slappet av med en god og ikke minst lang frokost på Hotel Vrest. 

Hotel Vrest er et lite og billig hotell utenfor sentrum av Gdansk, i området Wrzeszcz. Hotellet ligger 5 minutters gåtur fra Gdansk største kjøpesenter, Galeria Baltycka. Med sine over 200 butikker er det Gdansk mest populære shopping senter. 

Frokosten på Hotel Vrest var enkel men god og eg fikk spørsmål om hva eg ønsket som varm mat, og fikk deretter laget et fat med eggerøre kun for meg. Der var te av mange sorter, i tillegg til kalde drikker,så eg ble nå sittende der og slappe av etter frokost.  


Eg synes det som oftest er mer trivelig på slike små hoteller. Det er ikke store spisesalen,men mindre og mer intime plasser som alle har sitt eget preg liksom. Så for min del….heller lite og koselig enn stort og upersonlig.

 

Kroppen er litt mer på min side i dag, og eg lurte en stund på å la være å ta de nye ekstra tablettene. Men eg ombestemte meg,for eg kjenner uroen ligger og trykker så eg tok tablett og får heller være litt trøtt og slapp. Legger meg ned og slapper av ligg mens kroppen tar til seg virkestoffet. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg