Lang mandag….

Så kom mandagen etter natten med supermåne og blodmåne som eg ikke såg noe av.
Men det ble en utrulig natt der eg til slutt nesten ikke visste om eg var våken eller ikke.
Hadde planlagt å være våken fra ca kl 03 så burde jo absolutt ha komme meg i seng før kl 00.30.
Alarmen ble sett på 03.15 og så våknet eg i panikk med mareritt 02.25 og da var det å roe ned kroppen og så skyndte seg å sove litt.
(Har veldig dårlig erfaring med å skynde meg å sove)
Oppe 03.15 og ut….neida masse skyer.
Ny alarm ble satt….03.45
Opp og ut for å se, litt måne men fortsatt for mye skyer for fotografering.
Alarm 04.10…
Ut igjen, neida ikke noe bedring av skyene
Alarm 04.30
Ut , ser jo ingen måne i heletatt, føler meg helt omtåket og skjønner ingenting.
Gikk nesten rundt meg selv for eg forstod ikke noe
Alarm 05.00
Ut og leter etter månen men ser ikke noe som helst den veien månen skal være.
Bak meg på himmelen er det stjerneklart…..
mot månen…ingenting

Da gav eg bare opp, for eg var så omtåket at eg nesten ikke visste om eg var våken eller om eg sov.
Så det ble ingen bilder av blodmåne for min del, bare bilder av månen tidlig på kvelden.

Etter en slik natt startet eg dagen med alarm kl 8.50
Full fart dag som støttekontakt hele dagen, avsluttet med en tur innom til min bror som har bursdag i dag, så kommer eg heim kl 19.30.
Er vel nesten bare å finne sengen og håpe på en natt med masse søvn.

6 kommentarer

Siste innlegg