Mysteriesokker

Etter å ha lagt på latsiden med strikking i sommer er det virkelig på tide eg får fart på pinnene igjen.
Tiden går utrulig fort og plutselig er vi i desember og da er det best å ha mest mulig klart.
Litt i tvil om eg klarer å lage til alle i år, men en ting vet eg i alle fall, det blir ikke så masse store strikkede ting som i fjor.
Med 5 barn, 8 barnebarn + litt venner som får en liten ting så er det mer enn nok jobb fremover.

Men så er det å komme i gang da liksom, finne noe som er kjekt å strikke slik at eg kommer i gang .
Og da ble det at eg kastet meg på “strikk along” med Bitta Mikkelborg.
En må være medlem av facebook gruppen som heter Bittamis Design for strikkelystne og da kan man være med å strikke sammen med mange andre etter hvert som Bitta legger ut deler av mysteriet.
( Det er ikke lov å dele desse mønstrene)

Så da er eg i gang  med Mysteriesokker som det til nå har kommet ut 2 deler av.
Eg har bare klart å strikke en i dag så må starte på sokk 2 i morgen tidlig. Rekner med at del 3 av mysteriet kommer i morgen kveld og det hadde jo vært koselig å vært i rute til del 3 kommer.
Så er det bare å krysse fingrene for at dette er med å å få fart på strikkepinnene utover høsten
🙂

Framsiden av sokken

Baksiden av sokken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg