Nye bilder

I kveld var eg ute på en ny fototur.
Merkelige greier det der å føle en kjører i kapp med solen. Men solen tar ikke mange svinger og skifte av retninger slik eg gjør når eg følger veiene.
Solen kjører bare i rett linje, eg surrer rundt både ene veien og andre veien for å komme nærmere solnedgangen. 
I et slikt kappløp vinner gjerne solen mens eg ligger hakket bak hele veien.

Her eg stod og tok dette og flere andre bilder, stod det også to fiskere.
De fisket med fiskestang, og det var makrell som bet på kroken.
Hele 4 makreller sveivet den ene inn med fiskestangen sin på en gang…..
det var et flott syn.
Og eg tenkte, spørr om du kan få ta bilder.
Det er jo null problem å spørre om noe slikt.
Eg hørte de to mennene var utenlandske, kanskje polakker, men det var jo null problem å bare spørre.

Men så ble eg stum.
Eg turte ikke.
51 år gammel og turte ikke spørre om å få ta bilder ????
Er det virkelig mulig? Ja, tydligvis så var det mulig i kveld. Eg turte ikke snakke til 2 mennesker for å spørre om eg kunne få ta bilde når de fisket !!
Og så tenker eg her eg sitter nå…..det er pokker meg helt utrulig !!

Eg kunne hatt de flotte bildene av sprell levende fisk mot blikkstille hav,
men nei, eg turde ikke snakke.

Så det eg sitter igjen med er bildene av blikkstille hav.
De to fiskerne sitter også igjen med et hav…..av makrell 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg